Praktische weetjes

Een afspraak bij kinepraktijk en schoonheidsinstituut Kinepunt Stekene? Dit wil je vooraf weten.

Ilse Samson en Anouk Creve van Kinepunt Stekene

AFSPRAKEN & ANNULATIEBELEID

Je kan een afspraak bij in onze kinepraktijk en ons schoonheidsinstituut maken:

  • Online via onze Salonkee tool
  • Via e-mail met vermelding van je contactgegevens zodat we je kunnen terugbellen
  • Telefonisch tijdens onze openingsuren.
    Opgelet: Tijdens behandelingen nemen we geen oproepen aan. Laat in dat geval aub je naam en telefoonnummer na zodat we je zelf kunnen terugbellen.

Je kan een gemaakte afspraak enkel telefonisch annuleren. Kan je niet aanwezig zijn? Laat ons dat aub zo snel mogelijk en minstens 24 u vooraf weten. Kunnen we je oproep niet meteen beantwoorden, laat dan zeker een berichtje na op onze voice mail!

Opgelet: Bij no-show hebben we het recht om de behandeling integraal aan te rekenen. Annuleer je regelmatig gemaakte afspraken, dan mogen we ook nieuwe afspraken weigeren.

Heeft je arts bepaalde behandelingen (bijvoorbeeld kinesitherapie) voorgeschreven? Breng dat voorschrift dan zeker mee tijdens je eerste bezoek. Dit voorschrift is ook belangrijk voor terugbetaling door de mutualiteit. Sommige behandelingen kan je ook zonder voorschrift boeken.

Maandag 09:00 – 21:00
Dinsdag 09:00 – 13:00
Woensdag 09:00 – 18:00
Donderdag 09:00 – 21:00
Vrijdag 09:00 – 19:00
Zaterdag – Zondag Gesloten

Heb je een bestelling geplaatst via de webshop en heb je je bedacht? Dan heb je, als je consument bent in de zin van art. I.1; 2° WER en geen onderneming of rechtspersoon, in bepaalde gevallen het recht om je aankoop te herroepen, zonder opgave van reden, binnen een termijn van 14 kalenderdagen. De termijn start vanaf de bestelling of de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, goederen fysiek in bezit krijgt.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht moet je:

  • binnen de wettelijke termijn je beslissing tot herroeping aan ons melden via een ondubbelzinnige verklaring (bv. via e-mail);
  • ontvangen goederen met zorg te behandelen tijdens de herroepingstermijn en ze slechts in die mate uit te pakken om te bepalen of je ze wilt behouden of niet;
  • de goederen binnen de 14 dagen na de herroepingsmelding te retourneren inclusief alle toebehoren en handleidingen en voor zover mogelijk vergezeld van de originele verpakking. De kosten voor de retourzending betaal je zelf.

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op:

  • goederen die voedingswaren bevatten;
  • goederen die aan bederf onderhevig zijn of snel hun vervaldatum zullen bereiken;
  • goederen die niet geschikt zijn voor retour om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne;
  • goederen waarvan je het zegel na levering hebt verbroken;
  • goederen die na levering onherroepelijk vermengd werden;
  • goederen die volgens de specificaties van u gemaakt of aangepast werden of duidelijk gepersonaliseerd zijn;
  • dienstenovereenkomsten na volledige uitvoering van de dienst als de uitvoering is begonnen met je voorafgaande instemming, en mits je hebt erkend het herroepingsrecht te verliezen zodra de overeenkomst volledig werd uitgevoerd


Bij geldige herroeping betalen we alle ontvangen betalingen terug binnen maximaal 14 dagen na de herroepingsmelding. Bij verkoopovereenkomsten mogen we de terugbetaling uitstellen tot we alle goederen hebben teruggekregen, of tot je aantoont dat ze werden teruggezonden, naargelang welk tijdstip eerst valt. We mogen ook de staat en veiligheid van geretourneerde goederen eerst controleren.

TARIEVEN & TERUGBETALINGEN

Je kan de tarieven voor alle behandelingen raadplegen via onze Salonkee afsprakenmodule. Alle prijzen zijn inclusief btw.

Geconventioneerde zorgverleners moeten de maximum tarieven respecteren die het RIZIV oplegt. Die zijn echter zeer laag, wat onze werking en service aan jou in het gedrang brengt. Daarom hebben we ons bij Kinepunt Stekene bewust gedeconventioneerd. Uiteraard hanteren we wel eerlijke en billijke prijzen.

Afhankelijk van het type behandeling, kan je ziekenfonds een deel van de kosten terugbetalen. Dat is bijvoorbeeld het geval bij kinesitherapie. Hoeveel die terugbetaling bedraagt, kan verschillen per type behandeling, per ziekenfonds en in functie van het aantal sessies. Je informeert best vooraf bij je eigen ziekenfonds hoeveel de terugbetaling in jouw specifieke situatie bedraagt.
Opgelet: een voorschrift van een arts is vaak vereist. Check ook zeker de geldigheidsduur, want doorgaans moet de behandeling binnen de twee maanden na uitreiking van het voorschrift starten.

BETALINGEN, BEURTENKAARTEN & CADEAUBONNEN

In onze praktijk kan je betalen met:

  • Cash
  • Bancontact
  • Payconiq
  • VISA en Mastercard kredietkaarten.


Wij aanvaarden geen cheques.

De meeste behandelingen kan je per enkele sessie boeken. Of boek je vooraf een meerdere beurtenkaart die extra korting oplevert?

Logo Kinepunt Stekene

Blijf niet met je vragen zitten

Heb je een andere vraag? Stel ze gerust! We beantwoorden ze met plezier.